Garanti talebi için lütfen Seymak Bilişim Teknik Servis departmanımızla iletişime geçin. Çalışma arkadaşlarımız, Yerinde Servis veya Değişim Programları gibi ülkeye özgü olası garanti koşulları hakkında sizi bilgilendirmekten memnuniyet duyacaktır.
KYOCERA veya temsilcisi temel olarak en az bir yıllık standart garanti vermektedir. Bu durumda ürünü belirli bir adrese veya alışveriş kaynağına iade etmeniz gerekir. Yardım hattı uzmanlarımız, ürünün nakliyesi için gerekli ayrıntıları veya iade gönderiniz için zorunlu kimlik numarasını sağlayacaktır. Arıza teşhisini takiben, ürün yetkili bir KYOCERA servis ortağı veya ülkenizdeki bir KYOCERA Onarım Merkezinde mümkün olduğunca hızlı ve güvenilir bir şekilde bakıma alınacaktır.